Obserwatorzy

niedziela, 11 kwietnia 2021

A może kawa?😁

 Kalendarzowa wiosna już zawitała, a u nas szaro, buro i ponuro i deszcz pokapuje☹️.

Nic innego tylko wzmocnić się kawką, a najlepsza świeżo zmielona:



Dosyć dawno nie robiłam zawieszek, małe, a cieszy, jeszcze kilka mam w planie.

Z pewnością dorobię filiżankę do tego młynka:



 


Chodzą za mną zawieszki, takie sielskie-wiejskie, a może w formie firaneczki na małe okno, muszę to doprecyzować 😁.

Ostatnio bardzo zaniedbałam mój obrazek z domkiem, ale od czasu do czasu stawiam choć kilka krzyżyków:







Ciągle sobie obiecuję, że poświęcę więcej czasu temu haftowi, ale jakoś mi nie wychodzi ☹️.
Zbyt wiele pomysłów kłębi mi się w głowie, a wszystkiego na raz nie da rady zrobić, są robótki ważne i ważniejsze 🤣.

A na dodatek jeszcze tyle książek do przeczytania😁, tym bardziej, że pogoda sprzyja czytaniu pod kocykiem z kubkiem aromatycznej herbatki☕🥧.


Jak wiele może się zmienić w ciągu jednego roku wie tylko Kachna...
Czasami trzeba przystanąć, zastanowić się nad życiem, a potem ruszyć z nowymi pomysłami.

Dzisiaj krótko, bo muszę pogonić rozpoczęte prace, a niektóre z nich będą niespodzianką dla obdarowanych😁.

Pozdrawiam cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego w następnym poście 👋👋👋😘❤️.
Miłego kwietniowego tygodnia🤩.

Małgosia.

6 komentarzy:

  1. Piękna zawieszka :) Domek pomalutku rośnie... A tej książki nie czytałam, aż dziwne:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️. Nie dziwne, po prostu zgarniałaś książki nie z tej półki 🤣😘😘😘.

      Usuń
  2. Śliczna zawieszka. Czekam na pozostałe prace , a klimat sielski i technika filet to jest to co lubię najbardziej. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌺🌺🌺🌺🌺🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘. Pozostałe rosną powoli, za jakiś czas się pochwalę. Pozdrawiam cieplutko 😍❤️😘.

      Usuń
  3. Urocza zawieszka w kształcie serca.

    OdpowiedzUsuń