Obserwatorzy

niedziela, 7 marca 2021

Woreczek bieliźniany nr 39❤️

 Kolejny woreczek gotowy, a przede mną jeszcze kilka do wyhaftowana😁.



Uwielbiam haftować krzyżykami, a już szczególnie na lnie:











Zapakowany i gotowy do podróży.

Następny już zaczęty, pochwałę się nim za jakiś czas.

Wróciłam do mojego domku, bo ostatnio mało do niego zaglądałam:





Jeszcze troszeczkę mi zostało...

Za to w czytaniu idzie mi lepiej:



Dalsze losy Stasi i jej córki Marianny przeplatane powojennymi losami Polaków. W tle natura pod każdą postacią.

Pierwsza marcowa niedziela się kończy pogodą iście marcową, deszcz, silny wiatr i zimno☹️.

Jest nadzieja, że wiosna na horyzoncie i przyjdą ciepłe i piękne dni.

Pozdrawiam cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 😘❤️👋👋👋.

Małgosia.

6 komentarzy:

  1. Piękne, jak zawsze. Haft domku pomału zmierza do końca. Książki ( obie części czekają już na przeczytanie ).
    Pozdrawiam serdecznie Kochana. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘. Nad domkiem jeszcze posiedzę. Ja już czekam na trzecią część. Całuski🤩.

      Usuń
  2. Śliczny woreczek. Bardzo lubię te kobiece motywy. Domek rośnie w siłę 🙂 . Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌺🌷🌺

    OdpowiedzUsuń