Obserwatorzy

niedziela, 21 lutego 2021

Arbuzowa chusta dla córci ❤️

 Tempo to ja mam niezłe, włóczka kupiona w sierpniu ubiegłego roku, a ja dopiero teraz ogarnęłam robótkę😱.



Wzór to:

Chusta Sis Love Half-Circle by Joanna Grzelak/ Sis Homemade.

Akurat takim wzorem zażyczyła sobie chusty moja córcia.



Motek z Kokonków 50% bawełna, 50% akryl, nr/color B018, trzy nitkowy, 1600m/320g, robiłam szydełkiem nr 3.

Początki, jak to początki:



Nabrałam chęci na więcej:







I wreszcie finał:



Wyszła spora,  210x60cm, będzie czym się owinąć w chłodne letnie wieczory.



A teraz Zosia może się zaprezentować:







 Czyżby chciała odlecieć?😁

Nie byłabym sobą, żeby czegoś nie zmienić, zakończenie zrobiłam po swojemu, chciałam do końca wykorzystać nitki, i od córki dostałam wytyczne: dużo pikotków 🤩:



Myślę, że za bardzo nie odbiega od oryginału.

Wiosna za chwilę, więc kolejna chusta dla córeczki wskoczyła na szydełko:



Najpierw to ja muszę pokończyć zaczęte projekty, a uzbierało mi się trochę, jak dobrze, że dni coraz dłuższe.


W przerwach choć na chwilę zasiadam do czytania:



Autorka " Stulecia Winnych" Ałbena Grabowska już wcześniej zafascynowała mnie swoimi książkami, a tę pochłonęłam w jednej chwili. Historia czterech kobiet, zapiera dech, warte przeczytania.

Dzisiejsza niedziela ciepła i słoneczna, choć miejscami leży jeszcze śnieg, to czuć nadchodzącą wiosnę, znając zimę, może jeszcze pokazać swoje możliwości 😁.


Pozdrawiam cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających i do następnego postu 👋😘❤️.


Małgosia.




9 komentarzy:

  1. Ależ Ty masz tempo :) Piękna!!
    Zdrowiej Kochana
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję 😘, siedzę w domu i nadrabiam zaległości😁. Pozdrawiam cieplutko 😍😘❤️.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna arbuzowa chusta, owinąć się taką to sama przyjemność. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kolory dodają uroku całości, teraz to tylko czekać na lato. Pozdrawiam cieplutko ❤️.

      Usuń
  4. Ta chusta jest przecudna. Piękny zestaw kolorów. Bardzo w moim guście.Następna chusta zapowiada się również pięknie. Pogodowo u nas to samo. Pozdrawiam cieplutko 💗💗💗💗💗💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️, kolory typowo letnie, prawie jak dzisiejsza pogoda, chociaż to jeszcze luty😁. Pozdrawiam wiosenne🌷🌷🌷.

      Usuń
  5. Jest cudowna. 😍Aż mam ochotę się nauczyć dziergać 💪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️, może to właśnie ten moment na naukę i perspektywa posiadania chust na wszystkie pory roku😁. Pozdrawiam cieplutko 👋👋👋😘.

      Usuń
  6. Ciekawe połączenie kolorów w chuście.

    OdpowiedzUsuń