Obserwatorzy

niedziela, 20 grudnia 2020

Święta tuż... tuż...

 W tym roku nie mogłam się zabrać za przygotowania świąteczne, jakoś mi nie szło.

Oglądałam co dziewczyny robią na blogach, albo na Facebooku, same cudeńka, a u mnie marazm, brak weny.

Myślałam, że nic mnie nie zmobilizuje, a wystarczyło zabrać się za mycie okien🤣.

Świat przejaśniał i chęć do pracy wróciła, w tym roku świąteczna dekoracja okien:



Ten aniołek chodził za mną od jakiegoś czasu, ale ciągle nie mogłam się za niego zabrać, aż do teraz, znalazłam mu nawet ciekawe miejsce, choć z pewnością będzie zdobił każde, gdzie zawiśnie:




Jak Święta, to choinki:







Druga z dzwoneczkiem:








Choineczki zawiesiłam na zielonych nitkach, a z tych co mi zostały wydziergałam kolejne:







Zabrakło mi czasu na następne, więc powiesiłam bombkę eko:



W tym roku tyle, ale już mam plany na następne zawieszki.

Przygotowania przygotowaniami, ale nie zapominam o czytaniu:


Już kiedyś zaczynałam tę serię, ale teraz postanowiłam przeczytać wszystkie części. Kilka lat przerwy i nie pamiętam prawie nic, więc czyta mi się bardzo dobrze, zwłaszcza, że fabuła jest ciekawa. Już nie mogę się doczekać kolejnych części.

Przedświąteczna niedziela się kończy przede mną jeszcze wiele pracy, ale udało mi się ubrać dzisiaj choinkę, bardzo minimalistycznie, delikatnie;



Więcej tu światełek niż ozdób❤️.



Już dzisiaj chciałabym Wszystkim do mnie zaglądającym złożyć życzenia świąteczne: 

Żeby były rodzinne, choć nie wszyscy mogą się spotkać,

Żeby były radosne, bo optymizm jest dobrym lekarstwem na całe zło, 

Żeby dały nadzieję na lepsze jutro, bo musimy dać radę przeciwnościom losu,

Rękodzielnikom weny twórczej i mnóstwa niteczek i innych akcesoriów, 

Zaczytanym sterty ciekawych książek, 

Wszystkim zdrowia, zdrowia, zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń ❤️❤️❤️

Małgosia 😘.










3 komentarze:

  1. Pięknych Świąt Małgosiu 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  2. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę zdrowia, radości i spokoju.
    Niech czas świąt będzie okazją do zatrzymania się w codziennym pędzie
    oraz chwilą oddechu od zmartwień i trosk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka wydziergałaś :) życzę Ci spokojnych, rodzinnych i zdrowych ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA :)

    OdpowiedzUsuń