Obserwatorzy

niedziela, 27 września 2020

Jesienne dzieci.

 Za kilka dni powita świat nowego przedstawiciela ludzkości, a że zaczęła się jesień, więc żeby maleństwo nie zmarzło wydziergałam kocyk:


Wzór znalazłam na Pinteteście, włóczka dla dzieci i poleciało, jak zwykle zapomniałam zmierzyć, ale wyszedł spory.



Czy prawa, czy lewa strona wzór wygląda ciekawie:


Spakowany czeka na nowego właściciela:


Kocyk przekazany Mamie, która czeka na maluszka😁.

Następny maluszek w drodze, więc zaczęłam kolejny kocyk:


Muszę się pośpieszyć, bo mała Księżniczka ma powitać świat w październiku.

Trochę mało czasu zostaje mi na czytanie, ale choć kilka kartek dziennie udaje mi się przeczytać:


Kolejna część sagi Szymczaków i Pawłowskich w Nowej Hucie. Początek lat dziewięćdziesiątych obfituje w wiele zmian i bohaterowie muszą odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Powspominałam sobie tamte czasy, przecież to moja młodość...

Koniec wspominek, czas wracać do dnia dzisiejszego, a jutro skoro świt biegusiem do pracy😁.

Pozdrawiam Wszystkich cieplutko i jesienne 🍁🍂☔.

Do następnego postu, mam nadzieję, że będę miała czym się pochwalić.

Małgosia.

6 komentarzy:

  1. Cudowny, i jaki ma śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️, pastelowy błękit, bo to dla małego Olusia, który już jest na świecie🙂. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Świetne kocyki. Maluszkom będzie cieplutko. Uściski Małgosiu zasylam ❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️. Oluś już się otula swoim kocykiem, drugi chyba skończę na czas i będzie ogrzewał malutką Księżniczkę. Pozdrawiam cieplutko Marysiu😘.

      Usuń
  3. Wspaniały kocyk i na pewno bardzo milutki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ❤️. Malutko Oluś już go testuje. Pozdrawiam 🤗.

    OdpowiedzUsuń