Obserwatorzy

niedziela, 22 marca 2020

Przygotowania.

Święta w tym roku będą inne, mniej rodzinne, bo nie wszyscy dojadą, ale od czego technika, zobaczymy się i usłyszymy, a co za tym idzie trzeba się do nich przygotować😁.
Mycie okien obowiązkowe, a czyste można udekorować:


Zajączek zamknięty w jajku, lekko przewrotne, ale urocze:


Ozdobi każde miejsce w czasie Świąt:


A u mojej koleżanki Zosi już wkicał na świeżo umyte okno.




Drugi zajączek już czeka na swoje miejsce😁



A tutaj jajko niespodzianka🤩.
Mam nadzieję, że takie zawieszki choć odrobinę ocieplą ten świąteczny czas.

Żeby za dużo nie myśleć i zająć czymś ręce zaczęłam kolejną chustę:


Będzie półokrągła i bardzo ażurowa, ale to za jakiś czas.

W kąciku czytelniczym kolejna pozycja:


Po jakimś czasie wracam do tego autora, akurat tę pozycję czytałam kilkanaście lat temu i teraz odkrywam ją na nowo.

Jeszcze chwila odpoczynku i zacznę się przygotowywać do kolejnego dnia pracy,oby był spokojniejszy niż poprzednie.
Każde wyjście z domu kosztuje mnie coraz więcej nerwów, ale może jutro będzie lepiej 🙂

Pozdrawiam Wszystkich, bądźmy dla siebie dobrzy i uważajcie na siebie ❤️.

Małgosia.


3 komentarze:

  1. Śliczne zajączki.
    Też wykorzystuję czas w domu na dzierganie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sa te jajeczka ::) wszyscy żyjemy w strachu i stresie. Musimy to jakoś przetwać. trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te dekoracje szydełkowe.Ja świąt nie czuję i nie wiem jak będzie.Ty masz nerwy i stres bo do pracy musisz iść a ja stresuję się bo właśnie straciłam pracę. Takie życie. Miłego dnia i zdrówka :-).

    OdpowiedzUsuń