Obserwatorzy

niedziela, 14 lipca 2019

Ptasia zawieszka.

Najgorzej, jak wiele pomysłów kłębi się w głowie, a w realu na wszystko brak czasu.
Jako przerywnik powstała taka malutka zawieszka:


Najlepiej się prezentuje na ciemnym tle, a docelowo ma wisieć na ceglanej ścianie.


Na innym tle wygląda troszeczkę mdławo, ale ma swój urok.
Wzoru sama nie wymyśliłam tylko znalazłam zdjęcie na facebooku i odtworzyłam bez schematu, jeszcze mam kilka, więc w ramach przerwy między robótkami powstanie takich kilka.
Wykrochmaloną robótkę przywiązałam do bambusowego patyczka  i zawiesiłam na tasiemce:


Plany się zmieniły i nie na ceglanej ścianie, a w witrynie zawisły sercowe ptaszki.
Taką niespodziankę zrobiłam wczoraj mojej przyjaciółce Agnieszce:


Ja też jestem obdarowywana prezentami i niedawno dostałam taki magnesik na lodówkę:


To bardzo miłe, jak o sobie pamiętamy:)).

Teraz coś o roślinkach, jakiś czas temu kupiłam na wyprzedaży w markecie rachityczną paprotkę i postanowiłam ją reanimować, trochę pogadałyśmy,przesadziłam ją do świeżej ziemi, zasiliłam biohumusem, podlewałam wodą z mlekiem i tak mi się odwdzięczyła:


Udało mi się i jestem ogromnie zadowolona:)).

Minął kolejny miesiąc z moim haftowanym domkiem, raz idzie lepiej, raz gorzej, a na koniec czerwca było tak:




Krzyżyków u mnie sporo, bo haftuję kolejny woreczek bieliźniany:



W wolnych chwilach przysiadam z książką:


Całe 730 stron trzyma w napięciu, bo dzieje się bardzo dużo. Bohaterowie zastanawiaj się kim są, urodzili się Polakami pod zaborami, innym językiem mówią w szkole, na ulicy, a innym w domu. Podzielone są rodziny, ale miłość ma tylko jeden język. Wspaniale się czyta do ostatniej strony.

Jeden tydzień minął, a kolejny się zaczyna, więc życzę Wszystkim udanego tygodnia i pięknej letniej pogody:)).

Małgosia.

4 komentarze:

  1. Podobną zawieszkę robiłam dla koleżanki:) Dużo się u Ciebie Małgoś dzieje:) Ja niby już na urlopie, a jakoś czasu nadal mi brakuje...
    Książkę mam własną, ale leży w stosiku do przeczytania... chyba przesunę na górę:)
    Spokojnego tygodnia Kochana...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. To obie lubimy robić prezenty:). Nie tak dużo się dzieje,jakbym chciała, ale się staram. Książka świetna, warta przeczytania. Spokojnego urlopu:)).Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie zawieszki . Technika filet jest moją ulubioną. Mimo ograniczonego czasu jesteś twórczo aktywna . Pozostałe prace się tworzą , czekam na efekt końcowy. Miłego tygodnia Małgosiu ☺😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten haft ;) piekne serce cusownie ze wisi w takim miejscu ;) miłego ;)

    OdpowiedzUsuń