Obserwatorzy

niedziela, 23 czerwca 2019

Lato wszędzie...

Jakiś czas temu moja bratanica  poprosiła mnie o zrobienie letniego topika. Ciągle nie miałam czasu żeby się za niego zabrać, aż "nadejszła wiekopomna chwila", czyli zrobiło mi się po prostu wstyd, że obiecałam, a nie robię, więc się wzięłam za robotę:


Wyciągnęłam zapasy bawełny i ... poszło:).


Miałam zdjęcie, jak ma wyglądać i trochę wymiarów zainteresowanej, ale do końca nie jestem pewna, czy to właśnie to.


Zosia cierpliwie znosi przymiarkę:).


Szelki są tylko przypięte szpilkami, bo nie wiedziałam gdzie przyszyć, a sposobów jest kilka.
Odcięłam nitkę, nie prałam tylko wsadziłam w kopertę i pogoniłam na pocztę, bo w przyszłym tygodniu upały, więc topik się przyda.

Kącik czytelniczy otwarty, najlepiej się zaszyć w chłodnym miejscu z książką i szklanką wody z cytryną:).


Druga część, która dzieje się zimą, w te upały od razu lepiej się czyta. Te śnieżyce, bałwany, zaspy, aż chłodniej się robi. W tej części trudne tematy, ale jakże prawdziwe.


Kolejna część traktuje o rodzicielstwie. O tym,jak wiele trzeba przejść decydując się na adopcję dziecka, jak bardzo kochać, żeby zaakceptować nową osobę w rodzinie.

Dzisiaj krótko, bo muszę się przygotować do nowego tygodnia, aż się boję, bo u nas w środę +34 stopnie, horror, ale jakoś trzeba przeżyć.

Pozdrawiam Wszystkich, chciałam napisać cieplutko, ale lepiej byłoby letnio, a najlepiej serdecznie, do następnego postu:).
Małgosia.

4 komentarze:

  1. Topik śliczny i na upały bardzo, bardzo przydatny... :) Pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, mam nadzieję, że bratanica będzie zadowolona. Pozdrawiam wieczorowo:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Topik bardzo ładny. Zakryte to co powinno być zakryte i odpowiednia część odkryta .Książki zachęcają do czytania . Ja dobrze znoszę upały , wolę je niż zimmno. Miłego dnia Małgosiu 💝

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny topik! ;) dostalas juz info czy obdarowanej sie podobal?

    OdpowiedzUsuń