Obserwatorzy

niedziela, 28 kwietnia 2019

Leciutkie ponczo.

Pod koniec marca miałam uroczystość rodzinną i postanowiłam wydziergać sobie cieplutkie ponczo, bo kreację miałam z krótkim rękawkiem. Udało mi się zdążyć na czas:


Dołożyłam troszeczkę ażurków, żeby było bardziej zwiewnie:




Zosia miała szansę troszeczkę poszaleć przed aparatem:).
Co by za dużo nie kombinować zrobiłam ponczo z dwóch części i połączyłam je szydełkiem:



Miało być małe co nie co, a wyszedł kawałek robótki:




Myślę, że ten wzorek można wykorzystać do letniej bluzeczki:)).
Impreza się odbyła i była bardzo udana, a ponczo wyjechało do Krakowa:).
Jak większość tego co robię dla siebie oddałam w dobre ręce:)).
Kocham robić, ale nie potrafię tego nosić, mam kilka swetrów, jeden ma już ponad 30 lat i chustę, która ledwie zipie, a ja nie mogę się zdecydować co zrobić dla siebie.
Ostatnio poszalałam w miejscowej pasmanterii:


Mam plany, a nawet jedną włóczkę już zaprzęgłam do pracy:


Będzie zwiewny szydełkowy szal:).
Czy dla mnie? Może?


U nas już zaczęła się wiosna, nawet wróciły gołębie i budują gniazdo:



Każdego ranka słyszę gruchanie i nie tylko, bo śpiew ptaków słychać już od świtu, jak to dobrze, że robi się coraz cieplej:).


Przy śpiewie ptaków cudownie się czyta:


Główna bohaterka dokonuje wyborów nie zawsze słusznych, ale mających swoje konsekwencje.
Książka daje dużo do myślenia, nie jest to lektura lekka, ale warta poświęconego czasu.

Kolejna wiosenna niedziela za nami, teraz majowy tydzień, oby pogoda dopisała:).

Pozdrawiam cieplutko Wszystkich tu zaglądających:).
Do następnego postu:).

Małgosia.

8 komentarzy:

  1. Jak to zwykle bywa... szewc bez butów chodzi:) Również najczęściej wydaję to co zrobię:)
    Spokojnego tygodnia Małgoś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na innych lepiej wygląda to co robię:)). Miłego Ewuś:)). Buziaki:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam to doskonale . Ja też dużo rozdaję na prezenty. Twoje ponczo bardzo mi się podoba , a czarny to mój ulubiony kolor . Udanej majowki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne czarne i do wszystkiego pasuje. Motki bardzo piękne - te podwójne bym przygarnęła:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne jest to ponczo!!!!Ale to zawsze tak jest,że szewc bez butów chodzi:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O szewcu nie będę się powtarzać, więc powiem, że najciemniej pod latarnią :) Ja też dopiero w zeszłe wakacje zrobiłam coś dla siebie. Ponczo piękne i na pewno pasuje do wielu kreacji, zakupy świetne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ponczo!!!U mnie jest to samo, nie mogę długo nacieszyć się robótkami i szybko trafiają w inne ręce.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Lekkie i eleganckie :)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: www.skladrekodziela.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń