Obserwatorzy

czwartek, 28 marca 2019

Woreczek bieliźniany nr 21 - damą być...

...ach damą być i na wyspach bananowych bananówkę pić...
Tak sobie podśpiewywałam haftując kolejny woreczek:):



Koleżanka poprosiła mnie o woreczek z "pazurem", dużo było możliwości, ale ten najbardziej mnie zafrapował i poleciałam po nitce:).


Dla damy torebka tylko haftowana koralikami i oczywiście czerwonym jedwabiem:).


A kapelusz w słusznym rozmiarze:).


Szarfa przy kapeluszu także ma dawać po oczach:))).


Odpowiednia postawa i ...


...hyc na woreczek:).


Jeszcze tylko koroneczka i sznureczek...


...i zapakowany woreczek:)).
Trafiłam w gust takim hafcikiem.
Zaczęłam następny, jak skończę to się pochwalę.

Wiosna w tym roku jakaś marudna, pochmurna, deszczowa, więc mam troszeczkę czasu na czytanie:


Już dawno nie czytałam tak dobrej książki, a wszystko dzięki mojej córci, bo mi ją podrzuciła:).
Zawirowania w życiu głównej bohaterki dają dużo do myślenia, bez względu na wiek można wszystko zaczynać od nowa. Książka warta przeczytania.

Może jutro wiosna bardziej nas polubi i przywita zielenią i słonkiem:).
Pozdrawiam Wszystkich cieplutko i wiosennie:).

Małgosia.



4 komentarze:

  1. Super haft Małgosiu wybrałaś . Na woreczku prezentuje się wspaniale. Lubię książki Kalicińskiej , akurat tej nie czytałam. Bez względu na wiek można zaczynać wszystko na nowo , jeżeli nie zaczniemy pod koniec życia żałujemy. Przecież życie jest jedno i się nie powtórzy. Czekam z nadzieją na wiosenne słońce. Uściski zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomity haft, wspaniały. Mistrzostwo w minimalizmie a pazur ogromny!
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super woreczek!!! Śliczny hafcik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń