Obserwatorzy

piątek, 15 grudnia 2017

Dotarło...

Tak jak napisałam w ostatnim poście podreptałam do Urzędu Pocztowego w moim mieście i wysłałam nagrodę w mojej "Rocznicowej rozdawajce". Dosyć szybko dostałam wiadomość, że przesyłka dotarła tylko musi chwileczkę poczekać, bo Kasia chwilowo jest "wyjechana" i nie może jej otworzyć, dopiero dzisiaj się do niej  dobrała:).
Przed chwilą widziałam na Jej blogu oficjalne otwarcie:)).
Teraz ja się pochwalę co włożyłam do kopertki:
Główną nagrodą miał być woreczek bieliźniany z haftem na specjalne życzenie osoby wygrywającej i Kasia wybrała monogram, ale żeby utrudnić zapytałam Jej, jakie kolory lubi i dowiedziałam się, że czerwony, ale ostatnio podoba się Jej także miętowy. I miałam dylemat, ale od czego moje archiwum, poszperałam, poszukałam i pogodziłam dwa kolory:



Powstał taki woreczek , mam nadzieję, że przyda się on Kasi w czasie wyjazdów.
Zastanawiałam się co do niego włożyć i doszłam do wniosku, że do dużego woreczka przyda się mały, taki na drobiazgi, bo przecież każda kobieta ma sporo potrzebnych rzeczy:).
Powstał taki, oczywiście z czerwonym haftem:


Włączyło mi się woreczkowe myślenie i powstał kolejny, oczywiście w jedynym słusznym kolorze:


Śniegu, jak na razie nie widać, więc wyhaftowałam ośnieżoną choinkę.
Ale co jeszcze?
Do choinki pasują śnieżynki:


Mogą zawisnąć w ciekawym miejscu:).
Na rozgrzanie grudniowych wieczorów przyda się zimowa herbatka:


A na osłodę małe co nie co:





Najlepsza mleczna z orzechami laskowymi:))). 
Wszystko razem i do kopertki:


Bardzo przyjemnie było haftować i szyć te woreczki:).
Jeszcze raz dziękuję Wszystkim za udział w mojej rozdawajce:).

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i cieplutko:).
Małgosia.

6 komentarzy:

  1. Cudny prezent - jeszcze raz dziękuję - trafiłaś ze wszystkim idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paczka :)) Podoba mi się to połączenie mięty z czerwienią.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo woreczki, myślę, że Kasia na pewno zadowolona. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny prezent i praktyczny na pewno się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace wykonałaś dla Kasi:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń