Obserwatorzy

czwartek, 2 listopada 2017

Tymek i Aguszka:)).

Jakiś czas temu moje dziecię(córka) stwierdziło, że mogę coś zrobić dla dzieciaczków, już się przestraszyłam, że mam ogromne luki w pamięci, bo umknął mi fakt zostania babcią (a już bym chciała). Wszystko się wyjaśniło, bo to dzieci koleżanki, a ja poszperałam w zasobach szaf i szafek i znalazłam troszkę włóczek na dwa kompleciki:



Maluchy są w wieku przedszkolnym, więc praktycznie było zrobić golfik i czapkę.
Zaczęłam od kompletu dla Aguszki, wszak dziewczyny mają pierwszeństwo:)).
Golfik zrobiłam ryżem i drobnymi warkoczykami.


Czapka dostała uszy i zamiast pompona fantazyjne zakrętaski, mam nadzieję, że małej damie to się spodoba:).


Przepowiadacze straszą zimą stulecia, więc taki komplecik pewnie się przyda:).


Męska wersja w słusznym kolorze granatowym i wzorem już kilkakrotnie przeze mnie wykorzystanym dla troszeczkę większych chłopców:)).


Mam nadzieję, że Tymek będzie chciał w tym chodzić:).


To już ten czas żeby zacząć nosić coś ciepłego.


Minął kolejny miesiąc haftowania "czerwonego domku":


Efekty mizerne, ale cieszy mnie, że już mam zaznaczone dwa rogi, jeszcze dużo przede mną, ale każdy wyszyty krzyżyk cieszy:).


Myślę, że w tym miesiącu przybędzie sporo krzyżyków:).


W kąciku czytelniczym nie za wiele, ale sama przyjemność z czytania:)):


Nie ma tego złego... Czasami warto zacząć wszystko od nowa, oby tylko nie powielać starych błędów:).


Kolejna książka oparta na wspomnieniach rodzinnych i łączy się z poprzednimi książkami tej autorki.


I to by było na tyle, a jutro skoro świt do pracy:).

Pozdrawiam Wszystkich jesiennie i cieplutko:)

Małgosia.


8 komentarzy:

  1. Prześliczne kompleciki, same takie szaliki są bardzo praktyczne:-)
    Domek zapowiada się wspaniale! Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Małgosiu . Piękne wydziergałas kompleciki. Bardzo podoba mi się wykończenie czapki dla dziewczynki zamiast typowego pompona. Domek już widać, powodzenia i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba kompleciki są cudne i na pewno spodobają się maluchom:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba komplety przepiękne! Wersja dla dziewczynki niezwykle fantazyjna, wspaniały pomysł, komplet niebieski sama bym chętnie ponosiła:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kompleciki,szczególnie męski mi przypadł do gustu(może dlatego,ze u mnie sami mężczyźni,żadnej dziewczynki:)))ale za to dziewczynski ma fajne spiralki:))Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompleciki bomba... domek coraz wyraźniejszy... i te książki do poczytania... jednym słowem coś dla ducha i dla ciała... :) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne cieplutkie kompleciki:)

    OdpowiedzUsuń